پرسش‌های متداول

هر سوالی داشتید، ابتدا این قسمت را بخوانید. در صورتی که جواب سوال‌تان را نیافتید، از طریق شبکه های اجتماعی  شماره 09137119612، سوالتان را بپرسید.  پاسخ سوال‌ را به ایمیل‌ یا شماره همراهتان میفرستیم.

  • نحوه خرید از سایت چگونه است؟

در منوی بالای سایت، روی فروشگاه کلیک کرده و زیرمجموعه موردنظر خود را برای خرید انتخاب کنید. با وارد شدن به هر زیرمجموعه همه محصولات مربوط قابل مشاهده است. با کلیک روی هر محصول به صفحه آن هدایت شده و بعد از مشاهده دقیق تر محصول و مطالعه ویژگی های آن و انتخاب نوع و تعداد آن محصول با کلیک بر روی گزینه افزودن به سبد خرید، محصول به سبد خرید شما اضافه می شود. در صورتی که قصد خرید محصولات بیشتری را دارید به همین شکل اقدام کنید. زمانی که خرید شما به پایان رسید، روی گزینه سبدخرید در سمت چپ و بالای سایت کلیک کرده و گزینه تسویه حساب را انتخاب کنید. در صفحه جدید اطلاعات لازم را بادقت وارد کنید. اگر توضیحاتی جهت دریافت یا تحویل سفارش دارید در بخش توضیحات تکمیلی اضافه کنید و در نهایت با انتخاب گزینه ثبت سفارش وارد درگاه پرداخت بانک شوید.

اگر پرداخت نهایی انجام نشود، کالاهای انتخابی شما فقط به مدت 24 ساعت در سبد خرید شما باقی می ماند و پس از آن از سبد شما خارج خواهد شد.

  • آیا برای ثبت سفارش، حتما لازم است در سایت ثبت نام کنم؟ چرا باید در سایت ثبت نام کنم؟

بله. نگران اطلاعات خود نباشید، حریم خصوصی شما حفط خواهد شد، ضمن این که با ثبت نام در سایت از زمان حراج کالاها و پیشنهادهای شگفت انگیز زودتر از دیگران باخبر می شوید.

  • چطور از کیفیت محصولات ارایه شده مطمئن شوم؟

گروه کالای ایرانی در تلاش است با حمایت از برندهای معتبر و آزموده شده ایرانی اعتماد خریداران و مصرف کنندگان را جلب کرده و موجب پیشرفت و توسعه تولیدات باکیفیت ایرانی شود. شما می توانید نظرات و میزان رضایت خریداران را در صفحه اینستاگرام ما دنبال کنید. ما در صفحه ارایه هر کالا میزان کیفیت و کارایی آن را بررسی کرده ایم تا خیال مشتریان ما هنگام انتخاب راحت باشد. همچنین در تلاشیم محلی برای فروش حضوری کالاها بیابیم تا کیفیت کالاها از نزدیک مورد ارزیابی شما قرار بگیرد.

  • چطور به خرید اینترنتی اعتماد کنم؟

سایت ما دارای نماد اعتبار الکترونیکی است، بنابراین از پرداخت خود مطمین باشید. همچنین می توانید سفارشات خود را از طریق شماره اعلام شده در تمامی شبکه های اجتماعی پیگیری کنید. در صورتی که خرید شما از طریق پست ارسال شود، شماره مرسوله جهت رهگیری برای شما ارسال خواهدشد.

  • چه راه‌هایی برای دریافت سفارشم وجود دارد؟

ارسال با پیک ویژه اصفهان

ارسال با پست

دریافت حضوری (پس از تعیین مکان فروش از طریق سایت اعلام می شود)

  • آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

پس از تعیین و اعلام محل فروش، بله امکان پذیر است. فقط محصول مورد نظر خود را ابتدا در سایت ثبت سفارش  و پرداخت کرده و در قسمت توضیحات تکمیلی دریافت حضوری را قید کنید. سفارش شما بسته بندی شده و بعد از مراجعه شما تحویل می گردد.

  • آیا می‌توانم محصول خریداری شده را به عنوان هدیه به نشانی شخص دیگری ارسال کنم؟
  • بله. شما می توانید این نکته و آدرس شخص گیرنده را بعد از وارد شدن به صفحه تکمیل اطلاعات در بخش توضیحات تکمیلی قید کنید. دقت کنید آدرس شخص گیرنده دقیق باشد و شماره تماس ایشان نیز ثبت شود.
  • وضعیت محصولی که سفارش داده‌ام را چطور بررسی کنم؟
  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش ثبت کنم؟

شما درتمام ساعات شبانه روز  و در هفت روز هفته قادر به ثبت سفارش و پرداخت هستید ولی آماده سازی و بسته بندی سفارش شما در روزهای کاری و ساعت 10-18 انجام می گیرد.

  • اگر طرح محصولی که به دستم رسید با طرحی که سفارش داده‌ام متفاوت بود، و یا ایراد فیزیکی داشت، چه کار کنم؟

عکس محصول را به شماره  09137119612 در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا بررسی شود.

  • امکان ارسال سفارش به چه شهرهایی وجود دارد؟

امکان ارسال سفارش به سراسر ایران وجود دارد.

  • از چه طریقی می‌توانم از تخفیف‌های موجود در سایت مطلع شوم؟

تخفیف های روزانه و مناسبتی سایت از طریق شبکه های اجتماعی و صفحه اینستاگرام کالای ایرانی اطلاع‌رسانی می‌شود. با عضو شدن در این صفحات ضمن اطلاع از آخرین تخفیف‌ها، می‌توانید عکس های بیشتری از محصولات ما مشاهده نمایید.